En tripp till babyproffsen.. :)

Igår var jag o mamma på babyproffsen i Trollhättan! Där hittade jag äntligen min vagn! :D Så på torsdag ska jag o huth åka dit och kanske beställa den då :D

halv 12 ska jag och mamma gå en sväng med Diesel! :))

Å sen ikväll ska jag jobba, och imorn dag..

Har skickat in havandeskapspenningspappret till försäkringskassan, jag undrar hur många veckor det tar innan jag får det svar på om det gick igenom eller inte.. För josefin tog det 2 veckor, men för andra har jag hört att dom har fått vänta jätte länge..

Funderar starkt på att ta en minutenresa till England.. Dom har rena sommaren där, 20 grader och massa sol!! Åh visst hade det vart underbart!! :)) Men får boka snart, för snart får jag flyga längre.


Pusss och kram!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0