Saknar mitt långa långa hår!

Så nu har jag bestämt mej för att göra en hårförlängning! Kostar ju en hel del så jag får börja spara lite varje månad så jag har råd med allt! :) Till sommaren skall den vara på plats iaf! Huth är super glad för det! Han gillar inte mitt korta hår säger han! :P

Nu är jag i v. 25! Så alltså bara 15 veckor kvar, med andra ord, 3 månader och 3 veckor kvar! :)))<3


Har båda mina bilnycklar i huths bil, så här sitter jag. Utan tv-kanaler och bilnyckel. Men väntar iaf på att min ungspannkaka ska bli klar i ugnen! :))

Har köpt lite grejjer från tradera idag!! :)) huth säger att det är skit onödigt innan vi ens vet vad det blir för kön, men jag kan inte låta bli, det finns ju sååå mycket sött!! :) Kommer lite bilder här nedan!! ;)

Åh alla är såå snälla!! Fick bebis sängen av Josefin o Niklas, och barnvagnen av mamma och pappa!! Ni är guld värda!! :))

Imorgon fyller josefin år, så ska till torp imorn och köpa en liten present!! :))

Jag fick min skattedeklaration häromdagen oxå, 4700 :D så jävla gött precis innan bebisen kommer oxå, perfekt!! :))

Ne nu blirre ungspannkaka, och skärgårdsdoktorn och fler bud på tradera!!:D
Vissst är det rätt skönt utan bil en hel dag! Man hinner med så mycket man inte skulle gjort innan!! :)

Idag har förresten bebisen haft ett riktigt gympapass i min mage, haha det är så mysigt nu när jag både känner och ser hur den lille/lilla sparkar!! Kommer sakna det mest sen när hon/han kommer ut!! <3

Tack Becca för att du hjälpte mej med bloggdesignen!! Sket snyggt!! ;)

Pussss!









Så det var allt :))


Kommentarer
Becca & baby

Söta kläder :D



Funderar också på hårförlängning, det växer ju så saaaaakta -.-



Kram.

2010-04-09 @ 19:18:29
URL: http://grrsexymama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0