Städat bilen!

Har städat v70in i 3 timmar idag, asså jag fattar inte hur mycket skit huth kan dra in i bilen, å så jävla sketen! Så nu har jag tagit textiltvätt i hela bilen + att jag har tvättan den utanpå oxå! :P Så nu är den fin och luktar gott inför besiktningen imorgon.. :) Inte en enda fläck, och dom som vet hur stökig huth är, vet hur hans bilar brukar se ut! :) haha

Så väntar nu på huth som ska komma hem ifrån jobbet kl halv 8, så vi kan käka, idag blirre tacos! :) Mumma!!
Å ska förbi och hämta min bärsele av Minou sen så jag kan lämna den till Fine och lilla Izabella! :)

Den här veckan väger bebisen 1 kilo och är 35 cm lång. :) Det är underbart att det bara är 13 veckor kvar!! :D

Åh visste ni att bebisen tydligen ska sparka mer om man äter  mycket choklad, ja iaf enligt min syster, jag har precis tryckt i mej en hel choklad kaka men jag tycker den är ganska stilla där inne :) haha!

Åsen trodde ju jag att tjejer hade högre hjärtfrekvens en vad killar har, min bebis hade 155 när jag var hos barnmorskan sist, vilket är ganska högt, eftersom det ska ligga mellan 120-160 :) Så jag var helt inställd på en liten tjej, vilket jag har vart hela tiden, men pratade med karro idag och hon sa att Oscar hade hög hjärtfrekvens.. så ja jag vet inte, kanske det ligger en liten pojk där inne iaf, haha :) Någon som har erfarenhet av det där?? Nån som har fött en pojke med hög eller låg hjärtfrekvens?? :) Kunde va kul att veta!!

Jag kommer nog ändra mej fram å tillbaka 700 ggr innan jag vet vad det är där inne. haha :) Men mitt håll håller ändå mer till en tjej, det känns så på ngt sätt, jag vet inte varför.. haha :) Men jag blir ju såklart lika glad för vilket som! :))

Ne nu ska jag ut i solen och sola mej lite tror ja :) kan behövas på denna VITA kropp! :) haha

Puss pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0