Suck!

Idag är jag grining.. Usch, va hemskt det är att vakna upp grining..

Så jävla trött på allt och alla!
Har ni inte kännt det ngn gång, att ni bara vill ligga i sängen och aldrig vakna.. Inte förens det händer ngt bra.

Åså är jag sååå JÄVLA trött på folk som inte fattar att det inte är ngn dans på rosor att vara gravid, att hela ryggen håller på att gå av, och att mina foglossningar bara blir värre o värre för varje dag som går,o att man inte kan jobba tills. v.39.. Jag lovar ni förstår en dag, då ni själva går igenom skiten..
Usch nu lät jag skit sur, men jag blir så jävla förbannad på folk som inte fattar ngt och ändå står och tror att dom fattar ngt..
Åh bara för att den ena kanske inte hade problem vid sin graviditet så kanske den andre har det..




JAG LÄNGTAR SÅ!!!!

14 v. kvar, och jag längtar tills förlossningen verkligen är igång och jag ligger där och vet att jag snart har min lilla/lille på bröstet! :))

Ne nu ska jag glada till mej lite! :)

Ha en bra dag!

Pusss och kram!!



Hitta en gammal bild på lilla mej! Ja tänk när man blir såå smal igen! Härligt! :))





Kommentarer
Amanda K

Gumman då, Finns här om du behöver ngn iaf :D Älskar dig vettu..



Men du, hört att yoga för gravida är jätte bra om man har foglossningar.. Det hjälper jätte mkt har jag hört. Men det kan i och för sig för olika personer.



Men gud vad jag längtar tills din lille är ute :D <3



Älskar dig gumman <3

2010-04-12 @ 11:28:56
URL: http://amandakaarlson.blogg.se/
Anonym

va fin du va på bilden!! men du e så otroligt vacker med din mage nu!! blir ju helt till mig!! <3 /fine ;)

2010-04-14 @ 09:00:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0