jag är dålig

på att skriva i bloggen, men det finns knappt ngn tid alls till det sen den lilla kom ut :) så ni får stå ut med lite färre inlägg än vanligt i veckan.. :)

ska skriva om min förlossning ngn dag, men inte idag :)

Min lilla snutta sover nu, så ska passa på att beställa lite kläder till henne nu :)

Hon tar nappen min lilla oxå, å de är jag så glad för :) hade bestämt mej att inte börja med nappen fören efter en månad när amningen har kommit i gång ordentligt men den är såå bra!

Imorgon ska vi till BVC i ljungskile för första ggn :) ska bli kul å se vad hon väger.. :) förra fredagen var vi ju på återbesk på näl å då vägde hon 3300, eftersom hon hade gått ner 150 gram från förlossningen.

Igår åt jag thaimat, stackars min lilla plutta, hon fick så ont i magen, hon bara grät, stackarn! Så nu ska jag verklligen tänka mej för vad jag äter, för det är verkligen inte värt det.

Har fått så mycket fina paket både från mina kompisar och familj! Tack, ni är guld värda! <3 :)

Om en o en halv vecka kommer karro hem ifrån england :D

Ne nu ska jag shoppa till min lilla :)))<3

Pusss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0