De här har jag nog aldrig..

berättat för någon, men när kaylie låg i min mage var jag så rädd att hon skulle vara död. Kunde tänka på det flera gånger, vet inte varför jag gjorde det, så hemskt!
Ibörjan av min graviditet visste jag ju inte vad jag ville göra, om jag skulle behålla henne eller ta bort henne, jag hade ju precis fått nytt jobb å nästan precis då gått ur skolan. Men när jag var i v. 6 bestämde jag mej för att behålla min ängel. (Fick reda på att jag var gravid i v. 3) Kan inte förstå hur jag kunde tänka så då. Hade aldrig förlåtit mej själv om jag hade tagit bort henne. Min lilla lilla ängel, så mycket som jag älskar dej har jag aldrig aldrig gjort med någon<3

Trodde inte man kunde älska sitt barn så mycket, å jag skulle aldrig förlåta mej själv om det hände något med dej. <3

Lyssnade alltid på denna låten när jag inte hade bestämt mej hur jag skulle göra eller inte. Å nu sitter jag bara här å stor lipar, för att jag aldrig skulle tänkt så nu. Aldrig aldrig någonsin.
Sen jag blev gravid så har jag blivit så otroligt emot aborter. Tycker det är så orättvist mot dom som vill ha barn, men inte kan eller får missfall. Å dom som gör aborter bara för att dom inte orkar skydda sig å använder abort som ett jävla preventivmedel. Livet är så otroligt orättvist. Lider verkligen med er som vill, för jag vet vad ni går miste om <3

Declan – An Angel

Kaylie Elsa, min lilla ängel<3





<3<3<3


Kommentarer
sandra

Nää tänk om du hade gjort de då hade vi ju inte haft någon o skämma bort med paket :)



Älskade lilla kaylie <3

Hon kan verkligen förgylla äns dag med hennes skratt lr hur :)



Längtar så tills våran bebis kommer det kommer bli kanon :D



Älskar dig PUSS

2010-12-22 @ 06:47:41
URL: http://liextra.blogg.se/
fineobella

usch hade inte niklas suttit bredvid mig nu så hade jag storbölat när jag läste texten men jag fick knipa! Jag är så otroligt glad att du valde de beslut du gjorde!! Älskade lilla underbara Kaylie! Hon är så fin, söt och helt otrolig!! Och jag älskar henne så himla mycke!!! <3 Tack för att jag fick bli faster till en sån fin liten docka!! <3

2010-12-24 @ 22:20:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0