Idag..

Ska jag skämma bort min bebis med massa julklappar, de är hon värd!<3
Huth tycker egentligen inte att vi ska köpa så många julklappar iår eftersom hon ändå inte förstår, men har tänkt å tänkt, å hon är värd allt så hon ska få de hon vill ha. ( De jag vill att hon ska ha :) ) haha Man lever bara en gång så varför inte??
Jaja vi får se hur de går på den fronten för huth ska ju med å handla, så lär ju inte bli något alls :)

Lite har jag ju redan köpt till henne:)

Igår var sandra å robin här med julklappar :) Fick massa fint till kaylie, en liten söt morgonrock som hon ska ha på böda camping till sommarn :) å sen en hello kitty filt, ja jag gillar ju de där med hello kitty :) å sen även en hello kitty bok å en hello kitty väska :) Å jag å huth fick fia med huth :) shotspel!
Tack så mycket! :)

Hittar fan inte min laddare till kameran! Blir så sur, känns som jag har letat igenom hela lägenheten. buhu!

Ne nu ska jag städa lite tror ja!

Pusssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0