Idag....

Skulle jag behövt barnvakt ett par timmar, men de verkar vara helt omöjligt! :P

Behöver änna städa ur lägenheten ordentiligt. Jag blir fan äcklad av att bo här alltså..

Idag kommer nog min lilla julklapp på posten tror jag :D så imorn ska jag träffa Josefin å så :D

Lördag vet jag inte vad vi ska göra. :)

Å söndag blirre som sagt lilla julafton hos Josefin, Niklas å Izabella :)

Blä saknar mina vänner. Nu vare typ en vecka sen jag träffa er!


Ne nu får jag försöka städa medans kaylie sover. :)
Min lilla har förövrigt provat majs å potatis pure. å hon verkligen älskade det. Hon blev sket sur när de tog slut. haha
Å sen har hon hittat sina fötter, så dom är inne i munnen :) gottt....
Å sen är hon bamse snorig :( buhu!

Pusssss




Kommentarer
Anna-Lena

Svar: Jo han ska vara med på förlossningen om de inte sätter igång när han är borta på långkörning. De kan man ju aldrig planera =)



Ang att han ska fixa hemma är om jag är kvar på BB efteråt. Men jag vill hem så fort som möjligt denna gången =)

2010-12-09 @ 11:24:11
URL: http://mittlivochvardag.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0