Ny tröja...

till lilla kaylie :)



Men den får hon i julklapp tillsammans med kjolen jag har köpt. Ska bara hitta någon söt body, men jag hittar fan inga någonstans!!

Har även hittat en nyårsklänning till henne, den är såååå söt! :)))

Har även beställt lite glitter till mina naglar idag oxå :))


Ja du bruden, ibland vet man inte riktigt vart man har dej. Trodde ja kunde lita på dej, men icke. suck ja jag vet inte vad jag ska tro på....

Har inget batteri på min kamera å hittar fan inte laddarn till batterit. Så de blev ingen bild på naglarna.

Måste ju lägga ut bild på våran fina gran oxå :)

Pusssssssssss




Kommentarer
Amanda :-)

Hej :-). Ska vi kanske ses imorn kväll innan du drar på fredag :-) miss y vettu :-). Å måste ju se eran mysiga gran , själv så orkar Tony inte ha gran här hemma längre så det får väl bli nästa år istället :-). Hehe. Älskar dig. <3

2010-12-17 @ 00:04:12
URL: http://amandakaarlson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0