Ny vecka... igen.

Gud så tiden går fort alltså helt sjukt... :)

Kaylie fyllde 4 månader för några dagar sen :)

Idag har vi vart hemma å grejjat å sovit till kl, 11 :D så skönt! Var iof uppe 4 ggr innan det men ändå :) Det bästa som finns är att sova med kaylie brevid mig i min säng. Åh.. de är helt underbart <3 :)

Idag har vi även provat på potatis å palsternacks pure. Det gilla hon faktiskt :) Så nu är de banangröt å de som gäller. Får prova något nytt om 4-5 dagar igen :) de är så roligt :) Å speciellt nu när hon verkligen vill ha de man stoppar i munnen på henne :) de tar sin lilla tid, men ändå har de hänt mycket på 1 o en halv vecka :)

Har även vart hos fotografen idag å beställt bilderna jag tog :) blev iaf 5 bilder därifrån, kanske mer men inte denna månaden :) Dom blev iaf jätte fina :D

På söndag ska vi på liten julafton till Josefin, Niklas å Bella, med alla barnen. :) Ska bli så kul för kaylie eftersom hon inte träffar andra bebisar så ofta, mer än Izabella då :)

Ne nu ska jag nana :)

Pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0