Nyårsafton imorgon.

Fy faan va fort de går, de är helt sjukt,men ändå känns som jag var gravid igår.. haha :)

Imorgon ska vi till amanda å tony å fira lite nyår, kaylie ska med =) Måste ju fira kaylies första nyår tillsammans med henne<3

Har precis typ städat lite, de känns typ som man städar å städar här, men man blir aldrig klar med något, antagligen för att de kommer nya saker å göra precis hela tiden, iaf skit störande! :)

Sitter å kollar på våran fina nya tv :) Den är så fin! :))))

Ska åka å köpa soffbordet på måndag :)

Tvbänken får vara kvar ett tag till, å en ny när pengarna räcker till :) den är ju trotsallt inte så ful, bara högtalarna åker ut snart, för fy fan va fula dom är. förstör ju hela min inredning. Jäkla huth ;)

Måste en snabbis till Trollhättan imorn å se om jag kan hitta någon klännning å ta på mej imorn kväll, hitta ingen i stenungsund å ingen på torp, så de är min sista utväg =) Hoppas jag kan hitta något...... :)

Ne nu ska jag sova, huth är ute å sladdar med obba.. =)

Någon som har en laddningsplatta till
sony cyber-shot DSC-W310 å vill sälja eller låna ut typ? Min är totalt borta!! Å hittar ingen ny någonstans!

Pusssssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0