V. 16!

Jösses! Veckorna går så sjukt fort! Och nu äntligen börjar jag se lite gravid ut! :) Det går så fort efter v 16 säger dom så jag hoppas att det bara blir mer och mer mage! :)

Idag ska jag boka resa till England! Åker den 13 - 22 april! Åh det ska bli så kul! :) Längtar efter dom!

Är ledig i hela 4 dagar och det ska bli så skönt!
Ska försöka packa upp allt som är kvar i flyttlådorna och sen ska jag åka till Ikea! Sen har jag lovat min kära svärmor att jag ska göra mat till huth varje dag när han kommer hem, så jag får väl göra det oxå, ska bara komma på vad man kan laga! haha :) jag och matlagning hör inte ihop! jaja jag ska nog hinna med det allt ihop! :) hihi


I helgen drar jag till linköping! Ska bli roligt! :)

Puss puss!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0