Nationalteatern!

Sitter och lyssnar på Nationalteatern! Det var det huth bara lyssnade på när han träffade mej! Gud, 4 årsen, men massa minnen! Helt underbara! :):) Vad roligt vi hade i din lilla fula epatraktor, haha :)

Idag ska jag åka hem till mamma och lägga över massa bilder från studenten på en skiva, så jag får dom till min dator. :) Så jag kan få ut dom på facebook! :) Gud vad jag saknar studenten! HELT SJUKT!!

När fan ska man börja se gravid ut och inte bara blötfet ut! haha tycker nu att jag har stått stilla iaf sen vecka 12, och snart går jag ju ändå in i v. 16.
V.17 var josefin gravidtjock! Så jag hoppas att jag oxå kommer vara det, för jag är trött på att folk bara tror att jag är blötfet! haha :)

Hare bra!! Puss och kram!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0