12 dagar

Att 12 dagar kan kännas som en evighet, hemskt! :)

Igår var jag på Ikea! Fick handlat en del, fick dock inte med ej skoyllan för den var alldeles för tung för mej och mamma :) haha så jag o huth får åka ner en annan dag :)

Magen är just nu vääldigt stor! Men känner fortfarande ingenting, men läste att det inte spelar så stor roll om slemproppen går, för det produceras en ny om den andra lossnar. För vissa lossnar den redan i v. 20... men man kan ju alltid hoppas på att den lilla bebisen kommer snart :) Men jag ska inte hoppas på för mycket, så blir jag inte besviken om den inte kommer snart :)

Idag blirre stranden för fulla muggar! Sen ska de pillas med Ikea grejjerna om jag orkar!


Pussss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0