2 dagar kvar och jag är som en...

död fiskmås! Jag orkar ingenting! Sov tills nu och nu är kl.. 12.30. Jisses, ja men skönt vare iaf :)

Igår bakade jag bullar (tänkte om det kunde vara ngt bra sätt att sätta igång det) men ne icke! haha :)
Var på dop igår för lilla Izabella :) så himla fint!! å jag längtar så tills det är våran tur!! :)

snart kommer Karro hem! :D:D

Huth är å grejjar med bilen, skönt, då kan jag bara slappa utan att tycka synd om honom! :)

Nu film o bullar!!! ;D


Pussss!




Kommentarer
Marlene

Vad bra då kan ajg ju fortsätta göra de :D



Nu förstår jag att de börjar bli riktigt segt! :D

Men de är ju skönt att du kan sova ialla fall, dels går tiden lite fortare o du slipper vänta i lika många timmar...eller ja de känns ju så ialla fall ;)

2010-07-26 @ 13:37:33
URL: http://nedja.blogg.se/
Sara

Haha smart där ;)

2010-07-26 @ 13:53:32
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0