5 days

to gooo! :)

Igår var jag hos barnmorskan, hon berättade hur en slempropp skulle vara å den var precis som min, så nu känner jag mej helt säker på det iaf sen frågade jag om det verkligen skulle betyda ngt att den lossnar å hon sa att det inte alls behöver göra det fast det bevisar att det är ngt på g, o hon trodde att jag kanske skulle ha en bebis till nästa vecka. :D fast man vet ju aldrig..  Nu hade iaf magen sjunkt 1 cm.. å bebisen sitter nu fast där nere. :)

Mina förvärkar tyckte jag var starkare förra veckan en denna veckan :/ å de känns ju inte så kul!

Men men, den kommer när den kommer som mamma säger :) å visst gör den det, men det är såå jobbigt att vänta, när man har allt klart här hemma och bara vill ha hem den.

Å allt är ju så tungt! Å varmt! Puh!

Ne nu såå blir det frukost!
Pussss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0