Barnmorska...

Hej hej! Idag har jag o huth vart hos barnmorskan :) Bebisen växer o växer, och är perfekt på kurvan! :) mitt lilla hjärta!<3 Idag sa hon det igen, jag tror det blir en liten tjej :)) hihi vilken chock jag kommer få om det blir en liten pojk :P

Annars har jag inte gjort ett skit idag, kollade på filmen jag fick låna av sandra, in her shoes, den var bra! :)
Sen somnna jag en sväng och efter det har jag städat och tvättat!
huth är å betalar nya bilen han har köpt. :)

Ne nu återstår det bar 20 dagar kvar<3 ska bli så skönt med en förändring när du kommer ut! :)

Helgen blirre nog grebbestadsfestivalen tror ja :)

Pusssss!


Kommentarer
cia

Ååå va roligt. Hoppas allt går bra. men jag tror att du har en liten pojk i magen. Hoppas ni hinner komma på dopet ...:)

2010-07-09 @ 01:11:52
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/
Sara

Tack, va snäll du är :) ja alla säger olika, det ska bli såå spännande och se vad som ligger där inne :)



ja de får vi verkligen hoppas :) förhoppningsvis med en liten bebis :))

2010-07-09 @ 09:53:19
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0