BF+2

Nu börjar jag bli trött på att vänta, det händer inte ett skit och jag mår bara värre o värre för varje dag!

Ringde till förlossningen igår, för jag var helt övertygad om att mitt vatten hade gått när jag var på toa. Men dom på förlossningen sa att det borde ha sipprat efter att jag hade vart på toa. Vilket det inte gjorde, ringde iaf igen senare för jag var orolig så att den inte låg där inne utan vatten min lilla. Men hon jag pratade med då, sa ungefär samma sak. Hon sa att det kan kännas som att vattnet går för att du är så kissinödig, eftersom att bebisen trycker så hårt på urinblåsan. hm, jaja dom vet ju bäst iaf :) så här går jag utan att det händer ett skit! Grrr!

Jag mår dåligt för att huth ska börja jobba på månda, å att han kan vara skit långt bort. å för att jag kommer sakna han så nu när vi har vart med varandra i 4 veckor i sträck! Jag kan inte sova på nätterna, för det ända jag kan tänka på är att jag vill att det ska hända ngt. Fy fan vilken väntan! Hemsk!!

åså regnar det, skit kul! Suck!!

idag ska vi iaf in till fjorden. hoppas det slutar regna till kvällen... :)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0