Dop :)

Har precis slagit in Izabellas doppresent :) Ska dit på söndag, om min lilla inte hade tänkt att komma ut innan dess. :) ska iaf bli kul! :)

Jag och huth tog ju husvagngen till Mellerud igår till vita sannar :) hade hur mysigt som helst! Och det var så skönt att komma bort bara för 2 dagar. Blir så segt att bara vara hemma när vi båda är lediga, och vi vill ju passa på nu när vi kan innan den lilla kommer :)  Sandra o Robin kom iaf upp på kvällen och gjorde oss sällskap :) så vi spelade minigolf och dom drack öl och sen spela vi sällskapsspel. Mycket trevligt! :) Alla frågar hur fan jag vågar
åka hemifrån, men jag känner bara att sitta hemma, gör mej galen!!

Imorn kanske jag kan få med mej huth till Ikea så jag får köpt mej min skohylla.. Som var för tung sist jag var där :P

Imorn åker Johanna och Matte till Teneriffa, fuskisar! men sen efter det kommer dom hem till osss i Ljungskile :)) säkert jätte bruna! :)


Idag har vi äntligen fått digitalboxen, har ju kollat på tv på 3 månader sen den gick sönder! Men nu jävlar :))

Pussss!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0