Guud!

Går in i v.38 den vecka som kommer nu.. :)

Den känns att bebisen har blitt större, nu måste jag gå upp 2 ggr på natten och kissa, de har jag inte behövt innan :) haha

Nu väntar vi bara på att den ska komma ut, det känns som tiden står helt stilla, och att varenda rörelse inne i magen, vill man att det ska vara en värk eller att vattnet ska gå :) haha jag har 3 veckor framför mej som kommer gå hur långsamt som helst :) haha kan ju alltid hoppas på att jag slipper gå över tiden, men dt är bättre att se fam emot det... så blir man inte besviken om man skulle göra det. Ja någon dag kommer den, det lovar ja :)

Helgen har vart bra! I fredags var vi inne i stan med Ihn. Va uppe på crossvm en sväng och sen drog vi hem :)
Igår hade vi kalas här på dan och sen på kvällen åkte vi till Sandra o Robin.. :)
Idag har jag bara vart hemma med Johanna och Matias, och ätit resterna av tårtan :))) och sen tog jag o mamma en sväng med diesel och sen har jag å huth inte gjort ett skit, men det är såå skönt att bara vara hemma :)

På onsdag fyller jag 20, så då ska vi åka till smögen :) ska bli så mysigt!!<3
I helgen är det grebbestad carnivalen, å det kan ju bli kuL! :))

Ne nu blirre film och sen sova, får se om de blir fint väder imorn då blir det isåna fall stranden! :))

Pusss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0