Väntar på att..

Solen ska komma fram så jag och mamma kan åka till stranden :)<3
Låg på kallbadhuset igår, så är röd som en kräfta :) haha

Å väntar på att den lille bebisen ska komma ut, för nu börjar det bli jobbigt att ha den kvar där inne, iaf på nätterna, man får inte mycket sömn eftersom man måste upp å pissa 4 ggr varje natt. Tänk om jag måste stå ut med det i 4 veckor till?? puh!

Huth hämtade sin nya bil igår, en merca, den var faktiskt inte så ful :) haha hade tänkt mej världens ruckel, men ne bättre en 160in va den iaf, och det är ju ett + :)

ne nu ska jag göra mej i odrning, sen en sväng till mammi :)

Min underbara mamma, jag älskar dej överallt annat<3

Pusss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0