Den här veckan..

Har gått så snabbt! Helt sjukt! Redan fredag imorn och midsommar, å jag ska jobba :( Fast det kvittar för jag dricker ju inte ändå, å de är ju typ det ända man gör på midsommar :) haha

Imorn ska vi på midsommarmiddag hemma hos mamma och pappa kl 14 :)´jag har bakat nån sommartårta idag, men den blev inte alls bra, typ hel kletig, tog nog ut den för tidigt, haha jaja, får göra en ny imorn om jag orkar, annars får vi äta den ändå! :)

Idag har jag vart hos barnmorskan oxå, hade en ny idag, för min är på semester! Å hon var såå bra! å gullig! hon förklarade allt för mej, om hur jag skulle göra på förlossningen, hur jag skulle andas, å sen visade hon vart huth skulle massera mej för att det skulle vara skönt. Haha visst att han kommer göra?! :) jag tycker det känns så löjligt att sitta och andas med henne, när jag inte ens har ont, visst är det bra att jag lär mej, men lite fånig kände jag mej när jag satt där och "andades ut värkarna", fast ja inte hade några.:) Men det är bra nu vet jag iaf hur jag skall göra :) Super! ;D

Hon gissade på att det låg en liten flicka i min mage! :) å hon sa att jag nog slipper att föda ut en 4,5 kilo bebis. Å det känns ju underlättande! Kände huvudet genom magen gjorde jag idag oxå! :D

ne nu ska jag nana!!

Pusss!






Kommentarer
fine

va de rosa du hade?? varför chansade hon på en flicka då? :))

2010-06-27 @ 21:46:43
Sara

Japp, jag hade Rosa, och hon var jätte gullig :)) Hon var så himla förstående! Och frågade varför jag och min barnmorska inte hade pratat om förlossningen tidigare och om smärtlindring och sånt. Så nästa gång ska vi planera min förlossning, så de blir som jag vill ha det :)



Hon sa det för att hjärtljuden var så höga, och hon sa att dom brukar säga det då :)



Pusss!

2010-06-28 @ 10:54:51
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0