förvärkar?

hur ska förvärkar kännas? hm, har sån smärta i magen, men inte kan det väl vara förvärkar :) haha jag vet ju liksom inte riktigt hur det ska kännas eller hur det är. :)

idag har jag vart å köpt t-shirtsbodys till den lille :) så nu kan jag börja packa min bbväska. men det är så svårt, jag vet inte hur mycket kläder jag ska ha med mig till den lille... Man får ju inga kläder från näl numera, så lite fler kläder en vad jag räknat med får jag nog ha med mig, men det är ju bättre med för mycket en för lite. :)

Fattar ni en månad kvar?! Den kan med andra ord komma när som helst inom 6 veckor :)) Awesome!!:D

Har försökt att sola lite idag, men får bli mer imorn :) ska ju bli ganska bra väder den här veckan tror jag :) Kul! Hoppas på att lördagen blir fin när vi ska åka nercabbat 8-)

Ne nu duschen! Pusss!



Kommentarer
Malle

Hey! Ska ni på cruisingen i Lysekil lr?!

2010-06-23 @ 21:57:20
URL: http://nedja.blogg.se/
Sara

Japp! Ska ni oxå? :)

2010-06-24 @ 23:03:03
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0