Gaah, min rygg!!

Går av snart! Ne idag ska jag ringa vårdcentralen och fråga vad jag kan göra.. för de här går inte längre, vakna halv 5 idag, och kunde inte sova för att jag hade så ont..

Huth fick massera mej igår, men de blidde då inte bättre.. vet inte vad man kan göra för att få bort smärtan... så här ont har jag inte haft på jätte länge nu. pissss.....

Var iaf på näl i går på en informationsträff inför förlossningen, mycket intressant! :)

Men lite rädd är jag allt :) haha


Ne nu ska jag försöka sova! Pusss!




Kommentarer
Malle

Du måste kunna gå till en sjukgymnast eller en massör?!

2010-06-08 @ 21:13:22
URL: http://nedja.blogg.se/
Sara

Massör får man inte gå till när man är gravid tror jag, för det kan typ sätta igång förlossningen, men jag väntar på att vårdcentralen ska ringa, så får vi se vad dom säger... upptaderar dej senare ;)

2010-06-09 @ 10:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0