Jag går in i v. 37..... :)

Ojojoj :)

Igår hade jag och huth en jätte mysig dag, först var vi på torp en sväng o huth köpte nya shorts :) o sen åkte vi till mona lisa och käkade pasta buffe :) Mmm mumms!

Å sen åkte vi till stranden, och var helt själva :) Såå mysigt! :)

Idag har han råkat få med sig nyckeln till volvon.. Så jag har ingen bil.. Men Manda och jag ska till stranden idag, så hon får helt enkelt hämta mej ;)

Sen ska vi till torp med Sandra och malin tror jaa... sandra ska köpa ny telefon, fuskis! ;) 

På lördag ska jag ha släktkalas :) ska bli kul! :)) sen så får de nog bli cross vm tror ja :) huth gillar ju inte alls de där, men jag tycker det är kuL! :) å han får allt ställa upp lite och åka med på det! :)

Sen kommer Johanna och Matias hem till helgen oxå :) <3

Dock ingen Karro Phil och Oscar :( men dom kommer ju i Augusti :) <3

Ne nu ska jag göra mej i ordning :) PUSSSSS!





Kommentarer
Sandra

hehe :) Malin skall med köpa ny telefone :)

<3

2010-06-28 @ 12:02:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0