Jaooopp! :)

Amanda ville att jag skulle uppdatera min blogg, så nu gör jag det! ;)

Idag har jag bara legat å solat hela dagen, å jag har bränt mig som fan, så jag lär ha svårt att sova inatt :) haha

Har inte hämtat barnvagnen idag iaf, hade inte riktigt tid eller ork, så jag får göra det imorn eller nått :)

Imorn ska jag o amanda till stranden om vädret håller i sig :)

3 juli blirre 20 årskalas för mej här hemma hos oss :) ska bli kul och gott med massa god mat! :) haha


Har vart en sväng hos mormor idag oxå, hon hade stickat en tröjja till min lille/lilla :) hur söt som helst! men hon är så rolig, hon ba ja garnet tog slut så de fick bli 2 olika färger på armarna :) haha

Filmade när bebisen sparkade härom dagen, dock fick jag inte me så mycket, för varje gång jag sätter igång kameran så slutar den sparkas. haha ingen linslus de där inte. :) ska se om jag kanske kan lägga upp den på facebook, för här är filmen för stor.

Ne nu får de vara bra för idag, hörs imorn! Pussss!



Kommentarer
Amanda K

Å sara j vill att man ska kommentera.



haha, men måste säga att tröjan blev grymt söt, det passade ju med 2 st olika färger på ärmarna :D



puuuuuuuusssssssss

2010-06-17 @ 10:28:45
URL: http://amandakaarlson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0