Måndag och v.35... :)

Ja denna v. går jag in i v. 35.. :) Jisses kan inte förstå att det är så kort tid kvar, tänk om några veckor har jag min lilla här. Å som jag har väntat! <3:)

Nu börjar jag för den delen att känna mej väldigt stor och otymplig. :) haha Svårt att göra saker utan att något tar ivägen, typ magen, nu har jag tom. svårt att styra ratten i bilen.. :)

Jobbade i fredags, och i lördags drog vi till High Chapparal med Amanda och Tony :) Det regna typ hela dan, men annars vare la bra :)

Igår var vi på tivoli jag och huth, å sen var vi uppe hos pelle, å sen på kvälllen grillade vi hemma hos Amanda och Tony, och kollade på en sjukt bra film! :))

Trodde det skulle bli sol idag, men icke! Suck!

Ne nu ska jag städa lite tror ja :) å tvätta bebiskläderna har jag fortfarande inte gjort, så de hade ju vart bra om jag kunde göra de oxå :) haha

Letar efter filtar till bebisen, har bara fleecefiltar, och det känns som det är lite varmt nu på sommaren.. Men hittar inga fina, någon som har något förslag på några fina sommarfiltar? :)

HUTH, JAG ÄLSKAR DEJ! <3 Du är det mest underbaraste!<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0