Ny bilstol :)

Ja de har tagit oss ett par månader att bestämma oss hur vi skulle göra.. Först var vi helt inne på att köpa en ny, men sen ändra vi oss till att hyra på BB. Men nu bestämde vi oss iaf för att köpa en ny iaf :) efter många om och men :) Men det känns helt rätt faktiskt! Nu är vi ju säkra på att den inte är krockad, och det är ju verkligen det allra viktigaste! :)

Blidde en Acta Graco Logico S :) å den är såå fin :))

Imorgon ska jag till barnmorskan, och huth ska faktiskt med :) Han har ju bara varit med en gång tidigare, å de är så mycket roligare när han åker med :) Han har ju faktiskt inte hört bebisens hjärtljud än, o de är nått av det fräckaste! :))<3 Å ska be henne om att få låna en tensapparat för min rygg.. hoppas på att det kanske kan fungera! :)

Försöker ju trotsallt att äta så lite alvedon som möjligt, men ibland så måste man.... :)

Imorn kväll ska jag jobba! Hoppas att allt går fint med ryggen! Håll tummen! :)

På lördag vill dom åka till High Chapparall, men jag kan inte säga att jag är så värst sugen. Hm, ja vi får se, jag kanske hinner ångra mej innan dess! Det är ju trotsallt loppis som PRO håller i på lördag, med typ hälften av alla min grejjer som jag har skänkt! :) En god gärning tyckte jag! :) Mormor är ju ordförande där eller nått så lite snäll får man ju vara ;) Min älskade mormor!:)


Ne nu ska jag nana!
Pussss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0