Onsdag.

å klockan är 05.35 o jag kan inte sova.. huth snarkar som faaan nu när han har pollenallergi, så jag kan liksom inte sova :P men nu åkte han till jobbet så kan ju försöka nu iaf :) Men jag kan inte säga att det inte är mysigt att vara uppe vid denna tiden :)

Igår var jag och amanda på stranden! :) Så jag ser ut som en kräfta! Idag ska de bli fint väder igen så jag får försöka sola ryggen idag :) för den är vit fortfarande! :) haha de är inte lätt att sola ryggen när man har en liten bebis innanför magen. :)

var på torp en sväng igår oxå å handlade mat :)

På lördag ska jag ju ha kalas för att jag fyller 20, så imorn får vi åka och handla grejjer till det jag och huth :)

Huth har ju semester nästa vecka, och det ska bli såå underbart, att bara vara med varanadra i  4 veckor, kan inte ens minnas när vi var det sist. :)<3 Mys!

Ne nu ska jag äta frukost, sen ska jag hoppa in i duschen tror jag, sen skiter jag nog i att gå å lägga mej igen, och är ist uppe hela dan, så kan jag sova i solen sen ist :))))

Karro har nu oxå bokat biljetterna hem! :D 24 Augusti - 7 September kommer dom! :D underbart!! Som jag längtar efter er! <3

Pussss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0