Tisdag 1 juni 2010:)

Idag fyller min Älskade systerson Oscar 1 år :)<3 Grattis!

Å på torsdag fyller linda 21 å amanda 21 på söndag :) Ja mycket födelsedagar! Å jag 20 om sisdär 5 veckor :) Underbart! Då blirre kalas! :)

Har jobbat idag, kom precis hem typ, min rygg håller på att gå av typ.. haha :) jag hoppas jag kan stå ut en månad till... :)

Har solat idag oxå, en stund itaget, känns som bebisen kokar där inne, bättre sen när man kan åka till stranden o bada med jämna mellanrum :)))

ska jobba torsdag, fredag och lördag denna helg, så det blir nog inte mycket för mej mer en det.. Men nästa helg prata vi på att kanske dra till high chapparal :) Hade vart kul!

Ne nu blirre sängen, imorn MÅSTE jag städa, här ser ut som fan! Varför måste alltid tjejen i hushållet alltid städa, är det ngn gammal tradition killarna har kommit på? Hm, ja så är de här iaf :) haha

Men jag älskar dej för det min kära huth <3

Nu är det inte långt kvar tills vi blir föräldrar, 7 veckor.... hm, känns skumt! Men såå kul! :)<3

pussss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0