v.36

Eftersom klockan har passerat 00.00 så är jag nu i v. 36 :) Helt sjukt att jag bara har en månad kvar. :)
Tänk att bebisen kan komma närsomhelst, vilken underbar men läskig känsla! Jag kommer snart ha ansvar för ett helt nytt liv, ett liv som inte är mitt eget!  :) Sjukt!

Om 2 veckor fyller jag 20 :) Då blirre kalas!:)

Å på fredag gör jag min sista dag på jobbet, och jag kan inte beskriva känslan av hur skönt det ska bli att sluta jobba, så stor och tung jag är nu har jag aldrig varit. haha :)  14 kg har jag gått upp.. Med tanke på vad jag äter så är det grymt! :)


Helgen har vart undebar! Jag och huth har vart hemma typ hela helgen, bara han och jag :))

Idag har vi haft josefin niklas izabella och svärmor på besök :) Mysigt!

Imorn ska jag besiktiga bilen på "drive-in" grejjen, kan ju bli spännande för det har jag
aldrig gjort förr. haha :)

Helgen kommer bli awesome! :)))

Ne nu blirre sängen! Pussss!



Kommentarer
Malle

Hej Saris! har visst inte kikat på min blogg sen rätt länge tillbaka, varav jag inte sett din kommentar om loppisen (:

Och dessvärre jobbade jag annars hade jag gärna följt med! (:

Fick de sålt mkt av dina grejjer?? ;)



Kramar

2010-06-21 @ 05:51:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0