Vårdcentral och barnmorskan...

Idag har jag pratat med doktorn, det ända hon sa var: ät alvedon, massage, och mycket värme. Hm ja det var ju till stor nytta, så nu knarkar jag iaf alvedon, Nån massage kan jag ju glömma men värme, ja de får bli duschen isånafall :) Graviditet ska ju göra ont sa hon, haha sicket skämt!

På fredag ska jag till barnmorskan, får se vad hon säger :), å sen ska jag jobba fredag kväll, om allt är som det ska!

Sen är jag faktiskt ledig helgen. :) Så skönt! Ska ha diesel hela helgen! :) Mitt hjärta det :)<3

Men ni tänk på det graviditet är ingen sjukdom, det ska göra ont, enligt lagen!

Ne nu ska jag sluta klaga, för jag hatar när folk klagar. haha dubbelmoral kallas det tror jag :D


Pusss och Godnatt!


Kommentarer
Malle

Syrran var hos en barnmorska där hon fick remiss till sjukgymnastik, där fick hon välja mellan TENS lr akupunktur behandling. Kräv det tycker syrran! (:

2010-06-10 @ 12:39:48
URL: http://nedja.blogg.se/
Malle

Kom inte min kommentar fram?

2010-06-10 @ 12:48:09
URL: http://nedja.blogg.se/
Malle

Jo nu ser jag den ;)

2010-06-10 @ 12:48:26
URL: http://nedja.blogg.se/
Anonym

har du prövat med att luta dig mot en kudde eller ha lite filt bakom ryggen för att ge värme om du sitter ned alltså, eller ligga ner tills det onda blir lite mindre. Eller som föregående föreslog tens eller akupunktur.

2010-06-10 @ 12:55:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0