16/3 vilken dag!!

Fy fan vilken dag!

Började med att jag åkte till tandläkarn vid kvart i 8.. o lagade ett hål! Gjorde skit ont!
Sen efter det åkte jag hem till mamma och pappa, där det stog en ambulans på gården! Snacka om att jag blev rädd! Så jag fick ställa bilen nere vid backen, och sen springa upp! Där låg pappa i ambulansen, o jag blev skit rädd! Han hade fått kramper och hade slutat andas i 2 minuter, som tur var så var mamma hemma.. Så han blev körd till Näl där dom fick röntga hans hjärna och så!

Sen ringde doktorn och sa att det kunde vara ett blodtrycksfall eftersom han har ryggskott, och sån himla smärta, att han inte ens kan gå, sen på kvällen kom han hem, med sjuktransport, eftersom han inte kan åka bil, eftersom han varken kan gå eller sitta.

Ne nu ska jag åka till näl för att hämta pappas plånbok som han glömde där igår..

Btw, så har jag gått upp 10 kg!! Så nu känner jag mej verkligen som ett svullo!! Ja det är tur att jag vet vad det beror på :)

Gått in i v. 22 idag.. :) å känner nästan sparkarna varje dag!<3 Nu typ :) Min lille plutt! <3

Pusss och kraM!<3



Huth för 5 år sen :)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0