Jobba jobba o jobba..

Ja så är det, annars klarar man sig inte :)
Måste ha bra mammapenning sen oxå, så vi kan leva gott jag och min älskling i magen!! <3

Usch, jag tycker det är så fuskigt, att dom som aldrig har jobbat får mer pengar i månaden av försäkringskassan än vad jag får som har jobbat.. Sjukt!!

Åh igår rasade det massa isblock på våran bil, så den är helt bucklig på huven å skit!

Har pratat med Oscar o Karro på Skypen idag :) Han är sååå söt!! :) Skrattar å kryper hela tiden! :) Åh vinkar! :) SÖTNOS!!<3

Alla ska till Elmia iår, men icke jag, för jag ska jobba hela påsken, ja de kanske är bra då slipper jag spendera masssa pengar där :) Huth ska iaf åka upp själv utan mej iår! :)<3

På internet står det att bebisen antingen sparkar på dagen eller på kvällen, men våran gör då det både på dagen o när jag ska sova :) Så mysigt!! <3

Skulle tatt fler bilder idag på magen, men huth hade snott med sej kameran, så det får bli en annan dag! :)

Puss!



Första graviditetstestet!! :) Som ändrade vårat liv! <3:))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0