Magbilder!

Alla tjötar om att dom vill att jag ska lägga upp magbilder, så jag får väl ta att göra det imorn efter jag har kommit hem från Ullared! :)

idag har jag jobbat o imorn ska jag som sagt till Ullared med Min mamma :)<3

å jag och huth har köpt nya kökstolar  o köksbord och en till soffa, 2-sits som passar till den andra :)  Så nu är det i princip bara en ny tv som saknas! :) Det är så kul med nytt och fräscht!! :)

Imorgon får det nog bli några tavlorl, ullared har alltid massa fina tavlor :)


helgen har jag bytt med annsofie, så jag är ledig :D för på lördag är det 30 års kalas för nettan på dagen sen inflyttningsfest för mand och tony på lördags kväll :) ska bli skönt att vara ledig när man var dålig hela denna helgen! :(

Ne nu ska jag sova! :)

PUSS O KRAM!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0