Dom första sparkarna! :D <3

Ja har äntligen känt dom första sparkarna! :)
I fredags låg jag i sängen på magen, och kände att den sparkade som tusan där inne :) Stackarn, jag klämde h*n väl där inne! :) Mitt hjärta! Du gör mig så glad! <3
Åsen på lördag kände jag det igen.. :)

Har börjat få foglossningar! Ont ont ont!! O värrre har det blivit för varje dag.. Sitta är värst, o när man ska gå på toa.. Usch usch!!


Imorgon ska jag laga ett hål med bedövning för första gången! :O


Nu blirre halv åtta hos mej! :)

Någon som kan fixa min bloggdesign kanske?? :) Jag fattar ju ingenting! haha

Pusss puss!!




Kommentarer
Becca & baby

Jag hjälper gärna med blogg-designen :) Skriv till mig på msn sen så ska vi se vad som kan göras ;)



Mysigt att du känt rörelser nu :D Vänta bara tills de syns utanpå ;)



Kram.

2010-03-15 @ 20:52:37
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
Malle

Hej Saris! Skulle ju hjälp dig men nu finns de ingen tid till nåt längre :p

Ser att Becca kan hjälpa dig så de vart ju skitbra! (:

2010-03-29 @ 15:15:40
URL: http://Nedja


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0