Ung mamma är lika bra som en äldre, om inte bättre..

Puh, tycker alla tjötar om att man skulle vara en sämre mamma bara för att man är ung. Varför skulle man vara en sämre mamma ung..

Alla tjötar om att " Ne jag ska leva mitt liv innan jag skaffar barn".. Vem säger att livet tar slut när man får barn, mitt liv kommer börja när jag får min lilla bebis..
Supa skallen av sig varje helg, är tydligen ett liv, det var mitt liv innan jag blev gravid. Men jag kan säga vara gravid och veta att du bär på något så vackert ist för att supa skallen av sig varje helg är mycket bättre, jag har inte druckit alkohol sen i oktober, och jag saknar det inte ett skit. 

Förra fredagen var vi på ultraljud, så mäktigt! Så fort hon satte på den där grejjen på magen så såg man hur bebisen joggade där inne! :) Lika aktiv som sin pappa sa Huth, haha säkert! :) Bf blev iaf flyttat 2 dagar frammåt, så nu är det 28 juli, jag hoppas det blir en liten juli bebis så jag inte går över tiden :)<3

Skulle ha jobbat igår och idag, men har åkt på magsjuka.. Mår iaf bättre idag än igår, men känns dumt att gå till en chark när man inte mår gott i magen.. Förlorar så mycket pengar bara!!


Ne nu blir det ännu en film :)

Puss och kram!!



Kommentarer
Alexandra Aldeborg :)

-Du kommer bli en underbar mamma Sara ^^)

Kram på dig !

2010-03-10 @ 10:23:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0