V.24

Med andra ord bara 16 veckor kvar till BF! :)<3

Idag har vi vart på Ikea, åh köpt massa fina saker.. :) En säng, badbalja, grejjer till sängen, påslakan och sånt köpte jag ju när jag var i Ullared sist, så nu håller jag på å tvätta det, så imorn ska jag grejja med det! :)) Åså måste jag åka å köpa ett täcke, för det vi hade var för litet.. :)


Fick låna en babysitter o en grej till badbaljan av Minou oxå! :) Så Snällt!!

Kan inte bestämma mej vad jag ska ha för barnvagn!! Det finns ju såå många olika sorter! Har vart inne på en 3 hjuling nu länge, men nu börjar jag kanske ändra mej.. Hm ja jag vet inte, jag har ju ett tag till åh tänka på den saken!

Min helg kommer nog bli jätte rolig, inte!! Jobbar hela påsken! Åh huth ska åka till Elmia utan mej!:( Åh kommer garanterat att vara borta hela fredagen eller lördagen när det nu blir! Tråk!!!

I natt har jag haft så ont i ryggen att jag vaknade av det, jag var tvungen att gå upp å gå en stund! Fy fan har aldrig känt en sån smärta! Kan bero på att det var så jäkla mycket på jobbet igår, så tungt med allt!! Men det är bara till att stå ut ett tag till!!! :))

Bebisen sparkade i natt av att jag vaknade av det, det är såå mysigt!! <3 :))

Pusss!<3



Kommentarer
Malle

haha här kommer jag på mig själv o sitta o googla barnvagnstester....haha....hittade ialla fall denna artikeln;



http://www.testfakta.se/Article.aspx?a=13026



Där länkar dom till några tester o sånt...kanske är värt o läsa (:

2010-03-29 @ 15:21:53
URL: http://nedja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0