Bebisen..

Bebisen har lagt sig till rätta med huvudet ner(vad det nu kallas), jag och josefin kom på det igår, med tanke på att den hickar jätte långt ner i min mage, och sparkar som en vilde upp i mina revben! En mycket skön känsla! ;) Hoppas den inte vänder sig tillbaka igen!

Har kommit in i nån typ gravidvärmebölja eller nått, jag svettas hela tiden, även fast det knappt är varmt.. :) haha alla på jobbet klagar på att det är för kallt och jag klagar på att det är för varmt, jag undrar hur jag ska genomlida denna sommar! :P


Asså jag måste verkligen fixa mina naglar, var ju så bra när jag gick till Elin Kiel, hon är ju så duktig, men nu har hon slutat.. Nån som vet ngt bra ställe i antingen stenungsund eller uddevalla som dom gör nagelförlängningar? :)

Puss puss!




Kommentarer
Anna-Lena

Om bebisen ligger i säte ligger den med rumpan neråt. Har den huvudet neråt och fötterna uppåt ligger den rätt =)



Hoppas de inte blir för varmt för dig i sommar =)

2010-05-24 @ 19:37:12
URL: http://onedayinnovember.blogg.se/
Sara

Så nu fick jag ändrat där uppe, tänkte att det hette att den ligger i säte när den ligger rätt, men kom å tänka på att det låter ju faktiskt ganska fel :) haha jaja.. nu är det rätt iaf!



:)

2010-05-24 @ 21:56:29
URL: http://beanea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0