Dop

Yes, idag ska vi på dop för lilla Meja :) tänk när det är våran tur! :)) Fast jag visste inte att man var tvungen att vara döpt och vara med i Svenska kyrkan för att bli gudmor eller gudfar, tänkte ju ha mina systrar till gudföräldrar, men Johanna är inte med i svenska kyrkan och karro bor inte i sverige och betalar därför inte skatt här och ingen kyrkoskatt så hon lär ju inte heller vara med.. :) Hm, Johanna ska gå med igen säger hon, men karro kan bli ett problem, eller tror ni dom är så tjinkiga? :) haha

Jag har sån jävla halsbränna och sura uppstötningar, skit jobbigt! för jag vakna av det nu i morse av att ja hade det.. har haft det i 3 dar i sträck nu, dom säger att du får en hårig bebis om du har mycket sura uppstötningar eller halsbräna.. :) Ja bara och vänta o e om det verkligen stämmer :))

Var hemma igår o la över bilder från mammas dator till en skiva ifrån studenten.. bilderna i från malle.. :) Så ska försöka få upp dom idag! :)) Dom är trotsallt lite roliga, med runkdansen osv.. :) Ja ni ser sen, haha
Goa Malle! <3


Ne nu ska jag göra mej i odrning! :) Ha en bra dag i solen!! :))

Snart bara 11 veckor kvar till BF!! :D

Puss och kram!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0