Foglossnigar suger....

Fy fan va ont!!! å nu börjar det stråla ner i benen när jag går, inte alls kul..
Har jobbat 3 kvällar i rad nu, och det känns, min kropp är helt slut.. Men nu är det inte många veckor kvar. Ska jobba 4 veckor till, och sen har jag 6 veckor innan BF. Blir bra det tror jag... 


Imorgon skall jag o mamma till ullared tror ja, om jag inte har ont vill säga, och om hon vill svara när man ringer.. Hade vart så skönt att komma iväg snart innan man blir för fet och får för ont... har ju lite smågrejjer jag skulle behöva handla till bebisen! Och det är ju såå roligt! :D

Gbg imorgon och köpa bilstol oxå:)

Åh huth ska byta sin 164 mot en 745 turbodiesel så nu säljer vi golfen iaf :) Skönt!! :D

Va å lämna tillbaka skorna igår förresten, och det gick fint även fast kvittot var helt paj typ! (Y)

Ne nu ska ja nana! :) Puss puss


 
Söta Izabella! :)<3




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0