För 1 årsen....

Var jag kanon full vid den här tiden, och hade så jävla kul! Kan inte förklara hur mycket jag saknar studenten! Fy fan va roligt det var, det bästa jag har gjort i hela mitt liv!

Men nu har jag en liten bebis i min mage, som betyder allt! :)<3 och som jag längtar tills du tittar ut! Du anar inte min lilla skatt<3 :)

I lördags va vi i trollhättan på cruising, det var skit skoj, å vi hade jätte fint väder! :D

Å i helgen prata huth på att kanske åka till lidköping på crusing.. men jag jobbar ju så vi får se hur det blir med det :)

Har vart hos frissan och färgat håret idag, blondt blev det, men ska vänta nu ett tag med att färga det, håller på att tappa det typ, å de vill jag inte göra :) trivs bra i blondt igen iaf! :) Så nu blir det silverschampoo och balsam som gäller+ silkesdroppar :) Så det ska nog ordna upp sig tillslut mitt lilla hår :)

Imorgon fyller lille Oscar redan ett år, sjukt va tiden som går fort :) å snart kommer dom hem! Underbart! :)

Nu är de bara 4 veckor kvar för mej att jobba och 4 veckor kvar för huth att jobba innan han går på semester, Vi ska ha så mysigt! du o jag älskling<3


Jag är i V. 33 den här veckan, som sagt tiden går fort.. :)

Ne nu ska jag städa å grejja innan jag hoppar i säng! :) 

Pussss!




 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0