imorgon..

ska jag till barnmorskan på morgonen, och sedan jobba.. med andra ord slipper jag att städa ihn! gött!

har förresten gjort 2 test nu för att se om det blir en pojke eller flicka..
det ena testet är att man ska sätta fast en ring i en sytråd o sen hålla den över handleden, snurrar den är det en flicka, och min snurrade :) det andra är att man ska sätta fast en sytråd i en nål och sedan hålla över magen, går nålen i cirklar så är det en flicka och pendlar den så äre en kille.. min snurrade även där :) å alla jag vet som har provat det, har det stämt på :) kaan va kul å se, jag tror på´t iaf! :) 

over and out!

puss!


Kommentarer
Moa

Jag har förlängt dom på Överby, 420 kronor. Tycker det är helt okej där. Ett + är att vara där när det inte är mycket folk, annars händer det att dom slarvar lite.

2010-05-27 @ 10:25:54
URL: http://moanannykarlsson.blogg.se/
Becca & baby

Ska bli intressant att se om det stämmer ;)

2010-05-28 @ 10:54:51
URL: http://grrsexymama.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0