Inte för att jag vill klaga men...

jag hatar att vara såhär fet och ful! Jag känner mej verkligen som den fula ankungen! JÄTTE FUL! jag vet att jag inte ska klaga, för att jag har ju en liten bebis inne i magen. Åh visst är det värt det. Men det är absolut inge roligt nu.. Om 10 veckor är det nog roligare, för då har jag ju min lilla/lille här!
Sen ska det fan börja storbantas!! Å ja o josefin ska börja på sportlife igen :) ska bli så kul att komma igång igen efter detta!!

Jag förstår inte brudar som känner sig sexiga som gravida, det är det minsta jag känner.

Har precis lagt i lite blonda slingor, blev gult tror jag.. haha får bli brunt imorn igen, på måndag ska jag till frissan å färga och klippa mig, härligt! Det behöver jag!

Åh jag är ledig på lördag så vi kommer iväg tidigt till Trollhättan! :)

Å nu är det bestämt, 1 juli gör jag min sista dag på jobbet innan mammaledigheten. Skönt ändå å jobba såpass länge! :)


Nu blir de Sängen!!

Pusss!


Kommentarer
sandra

Du är inte ful o fet !

Du är ju super fin i din mage :)

Vi älskar ju dig lika mycket för det och vi finns ju här för dig <3



Puss

Sandra N

2010-05-25 @ 07:47:08
Becca & baby

Det går jättefort att gå ner i vikt efter förlossningen. Jag blev av med 6 kg från att vi kom in till förlossningen tills vi åkte hem (en vecka), sedan försvinner det sakta men säkert. Jag har två kg kvar, och då har jag inte ens tränat :P Gått promenad med Isac ibland bara :)



Prata med barnmorskan om träning efter graviditeten, så du inte råkar slita ut kroppen. Är lite farligt med magmusklerna där ^^



Jag tycker absolut inte du är varken ful eller fet!!! Gravida kvinnor är superfint! :D

2010-05-26 @ 19:39:05
URL: http://grrsexymama.blogg.se/
fine

du är jätte fint gravid gumman, verkligen alltså!!! men jag förstår dig för jag kände likadant. men du e verkligen VACKER!!!

2010-05-27 @ 08:27:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0