Lidköping

Har varit på traktorpulling fredag o lördag och campat med husvagnen :) Mycket trevligt!! Traktorpulling är faktiskt riktigt roligt. :)) Så det får verkligen göras om!!
Glömde kameran både fredan lördan, men amanda tog massa bilder så jag kanske kan få sno några där :))

Kom hem igår eftermiddag och efter det gjorde vi oss i ordning och sen drog vi ner till Bellamare och käkade och dom andra drack öl! :) förrutom ja och amanda :)
Sen drog vi till Kungälv.. :)

Idag ska vi på middag till svärmor, med Josefin och Niklas och lilla Izabella :)

På torsdag ska jag till barnmorskan, LÄNGTAR!! :) det är verkligen höjdpunkten på veckan! :D

Sen jobbar jag nästa helg, fast dag på lördag o efter det drar vi till Trollhättan med Ihn:D ska bli skoj!! :D


Ne nu blirre duschen!! Pusshej! :)

Huth, du är min gurka!<3 helt klart bäst :))





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0