V.32 och fler magbilder :))

Sitter och beställer ett nytt löshår igen, fast blondt den här gången, eftersom jag har färgat det blondt. :) eller ja håller på iaf :) kul med lite förändring tycker jag :) Men det tar ju ett tag att gå från svart till blond :)

Köpte en bikini igår oxå, ett under att jag tillslut hittade en... var inne i 70 affärer tror jag innan jag hittade en.. men den känns fortfarade liten, men de finns ju typ ingen större storlek.. haha :) stadium hade iaf fina tyckte jag :) kommer en bild här nere :)

Så nu ska jag bara hitta ett par shorts :) kanske tar det senare kväll...

Imorn ska jag o huth städa ihn... han tror typ att jag är smidig som en mask eller nått, haha det är fan inte lätt att hoppa in o ur den klumpbilen men den här magen.. :)

Å på lördag ska vi på husvisning, fast jag tänker inte säga vilket hus, för då kommer säkert någon annan buda på det. Jag älskar huset! Det är såå fint! :))

Puss :)









V.32



Bikinin :)



Köpte mig ett par nya skor häromdagen oxå :))




Kommentarer
fine

va otroligt fin du e!!! är så himla glad att izabella snart får sin kusin!! <3

2010-05-27 @ 08:18:25
cia

Jätte fin e du:)tror på pojk jag haha

2010-05-28 @ 13:43:18
URL: http://ciaochtindra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0