Måndag

Igen, gud så veckorna går... :)

Idag ska jag städa, märks att man har jobbat ett par dagar för huth städar aldrig :) haha


Ska tvätta alla bebiskläder idag oxå, så jag får packat min bbväska, dom säger ju att du ska vara förberedd from. v. 32 å de är ju nästa vecka det :)

Till helgen ska vi till Lidköping, med Amanda och Tony! :)<3 Nån traktorpulling eller nått, ska bli kul! :D

Igår gjorde jag hemmagjorda köttbullar med mos! Första gången jag o huth åt husmanskost, sen vi flyttade ihop tror jag. haha :)

Visste ni förresten att jag har en blodgrupp som heter A rhd Negativ, det är typ 7 % i hela sverige som har den. Och har bebisen fått positivt blod så kan mitt och bebisens blod blandas och det är inte bra för bebisen.. Så varje gång jag är hos barnmorskan så får jag ta massa extra prover för att se att dom inte har blandats. Så nu ska jag dit nästa vecka igen för att se att den lilla mår bra! :) 

http://se.babycenter.com/pregnancy/complications/whatisrhesusstatus/

Skit svårt att fatta men jävligt intressant!


Puss och kram!!



Kommentarer
Amanda K

Hej gumman, Nu när du väl säger det där om blod.. Samma för min mamma :D å Alexandra har det också alltså hon får inte dela med sig med Nathalie :P hehe Helt stört... Men bättre att ha för många kontroller så lillen mår bra gumman <3 Älskar dig

2010-05-17 @ 11:45:51
Anna-Lena

Jag är också A negativ och mamma med. Men ELias var också negativ så jag slapp sprutan efter förlossningen.

Annars får man en K spruta efter för att man inte ska bli immun mot att bli gravid igen

2010-05-24 @ 19:42:55
URL: http://onedayinnovember.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0