Söndag

Igår var vi som sagt på dop, jätte fint!:) o sen åkte vi till huths bil, och vi var la därifrån vid 22 eller nått.. Som tur var hade jag Sandra att prata med, sen blev vi såå jävla hungriga så vi fick åka ner till pizzan å käka :D

Idag äre massa sol, så jag solar just nu :))


Har fortfarande inte bestämt om jag ska ta en minuten resa til England, eller om ja ska vänta med att dom kommer hit i Augusti.. hm, ja det är ju inte så dyrt, åker jag 15-22 maj så kostar det 417 kronor tror ja.. :) åh det kan det ju vara värt! Så jag får träffa min lilla Oscar som jag inte har träffat sen i julas! <3

Jag funderar så på vad jag ska bli när jag blir stor.. jag tänkte ju börja plugga efter min mammaledighet + jobba extra på ica, men jag vet inte vad jag ska plugga till.. Det finns ju SÅÅ mycket som man kan göra! Åh jag vill ju inte plugga och sedan inte få ngt jobb.. hmm några förslag? men tänk om det finns en fast heltidstjänst på ica sen när jag kommer tillbaka efter min mammalediget, klart jag då tar den... :))

Ne nu har jag inte tid att sitta här längre :)

Åh jag tycker ni ska bli bättre på att kommentera!! :))

Puss puss! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0