Spralleskrutt!<3

Ja, idag har bebisen bara hållt på att sparka sen kl 9:) alla jag har pratat med säger att deras bebisar inte alls sparka så mycket som min gör.. Ja den kan ju inte ha fått den energin i från mej, så slö som jag är, och inte tala på huth, haha :) Två tjockisar i hop, jag och huth! <3´Jaja sparkarna är ju det mest underbaraste så det gör mej inget att den sparkar! <3 :)

Haha, jag skulle ju lämna tillbaka mina skor jag hade köpt för ett tag sen, och var duktig å la fram kvittot på köksbänken för att komma ihåg det, och för att jag inte skulle tappa bort det, det var bara det att när jag kom hem ifrån jobbet igår, var det någon smart huth som hade ställ en varm matlåda på, så hela kvittot är helt svart. haha så nu kan jag nog inte lämna tillbaka dom, man ser lite igenom, så ska försöka, jag vill ju verkligen inte ha dom. haha typiskt! :)

Ne idag ska jag städa, för imorgon kommer huths morfar och morbror på besök från tyskland. Jag fattar ju inte ett skit av vad dom säger, så huth får översätta :) haha! Tyska är ett svårt språk!

Idag ska jag laga någon goo mat, men vet inte vad? Några förslag??

Gjorde sockerkaka igår, köpte sånt där färdigt paket så man bara behövde hällai vatten, smör och ett ägg, så jävla god blev den!! Lyckas ju aldrig med mina sockerkakor så detta var toppen!! :)

Puss puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0