Freedag :D

Har precis kommit hem från BVC med kaylie. :) Hon hade gått upp nästan ett kilo på 5 veckor :O :) så nu väger hon 6350 :D å 62 cm lång Kommer snart ikapp lilla Izabella som är 5 månader äldre en kaylie :)) Konstigt de där, att vissa kan vara så små å vissa så stora :) Även fast kaylie ligger precis på kurvan :))

Idag har jag köpt gröt å mangopure till kaylie som vi ska prova lite senare när huth kommer hem, han ville ju självklart vara med när vi provade det första gången :D haha de ska bli så kul å se hur hon reagerar :D

Nu ska jag snart till torp med Amanda och Kine :))

Ikväll ska jag å amanda vara alldeles själva å kolla på idol å dricka några öl :) Ska bli såå mysigt! :))))

Imorn ska jag äntligen få mina naglar fixade! :D


Pusssssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0